|
|
|
Udbuddet af store, komplekse og, ikke mindst, omkostningstunge løsninger tilsat bare et "twist" af proceshåndtering vokser nærmest dag for dag.
Vi har med DPM valgt 100% at fokusere på skræddersyet understøttelse af de behov og arbejdsgange der er væsentlige for den enkelte virksomhed. Selvfølgelig med udgangspunkt i et ønske om forbedring af den måde man i dag gør tingene på.
DPM er en dynamisk løsning, fuldt skalérbar og kan benyttes til digitalisering af alle former for workflowbaserede administrative arbejdsgange. Der er med DPM derfor brede anvendelsesmuligheder - ikke kun inden for enkelte specifikke fagområder.
DPM kan med fordel anvendes i forbindelse med eksempelvis:
- Salg
- Kontraktstyring
- Serviceaftaler
- Reklamation
- Personale
- Projekter
- Emnesager
- IT support
|
|
- Udlånshåndtering
- Tilbudsstyring
- Udbudsstyring
- PO (indkøb)
- Risk Management
- Ordrehåndtering
- Ressourcestyring
- Leverancestyring
|
Mulighederne er mange! Kontakt os for en uforpligtende snak om hvordan DPM også kan være med til at effektivisere din forretning. |
|
Arbejdsretten ”Med DPM behandler Arbejdsretten i dag langt flere – og mere komplekse sager – end tidligere. Vel at mærke med de samme ressourcer. Derudover er den nemme tilgang til løsningen og den høje brugervenlighed ting vi virkelig værdsætter.” Marianne Bjørnshauge Afdelingsleder, Arbejdsretten
|
|