Vores løsningspaceConsultingspaceArtiklerspaceOm Doccuraspace
Hvor kan vi med fordel anvende DPM? ... Derfor ...



Udbuddet af store, komplekse og, ikke mindst, omkostningstunge løsninger tilsat bare et "twist" af proceshåndtering vokser nærmest dag for dag.

Vi har med DPM valgt 100% at fokusere på skræddersyet understøttelse af de behov og arbejdsgange der er væsentlige for den enkelte virksomhed. Selvfølgelig med udgangspunkt i et ønske om forbedring af den måde man i dag gør tingene på.

DPM er en dynamisk løsning, fuldt skalérbar og kan benyttes til digitalisering af alle former for workflowbaserede administrative arbejdsgange. Der er med DPM derfor brede anvendelsesmuligheder - ikke kun inden for enkelte specifikke fagområder.

DPM kan med fordel anvendes i forbindelse med eksempelvis:

  • Salg
  • Kontraktstyring
  • Serviceaftaler
  • Reklamation
  • Personale
  • Projekter
  • Emnesager
  • IT support
 
  • Udlånshåndtering
  • Tilbudsstyring
  • Udbudsstyring
  • PO (indkøb)
  • Risk Management
  • Ordrehåndtering
  • Ressourcestyring
  • Leverancestyring

Mulighederne er mange! Kontakt os for en uforpligtende snak om hvordan DPM også kan være med til at effektivisere din forretning.

Arbejdsretten

”Med DPM behandler Arbejdsretten i dag langt flere – og mere komplekse sager – end tidligere. Vel at mærke med de samme ressourcer. Derudover er den nemme tilgang til løsningen og den høje brugervenlighed ting vi virkelig værdsætter.”

process_thumb

Marianne Bjørnshauge
Afdelingsleder,
Arbejdsretten



 


KONTAKT OSspace|space© DOCCURA space|space